En Panificadora Marqués Felipe, la tradició i la tecnologia s’uneixen per a oferir un pa artesà d’alta qualitat, amb una personalitat única. Des de la seva fundació en 1970, aquesta panificadora ha evolucionat constantment, mantenint sempre el compromís amb l’excel·lència i l’autenticitat. Dedicada a la fabricació i comercialització d’una àmplia gamma de productes, des de pa cuit fins a massa refrigerada i precuits ultracongelados, l’objectiu de Panificadora Marqués Felipe ha estat sempre el mateix: produir el millor pa tradicional, garantint un producte de qualitat i un servei excepcional al client.

El que va començar com una petita panificadora amb només 3 col·laboradors en els seus primers anys, avui compta amb un equip de més de 50. Aquest creixement sostingut al llarg dels anys ha estat possible gràcies al seu profund respecte per l’ofici forner, sumat a l’esforç i la dedicació del seu equip. La seva fórmula: una mescla perfecta d’innovació amb tradició.
Elaborem els nostres productes de la manera més artesanal possible, recopilant receptes antigues i amb ingredients de primera qualitat, per a fer del nostre pa un producte diferenciat amb gran personalitat i un sabor únic en cadascuna de les seves varietats”, comenta el Sr. Felipe, fundador de l’empresa.
Entre les seves especialitats es troben el pa de l’àvia, el pa de llenya, la xapata, el paozinho, els brioixos, el pa de blat de moro Amarelo, el pa de cereals, el pa de sègol, el pa rústic i la famosa bolinha de cereals, entre altres. Totes aquestes delícies ara es couen sobre sola refractària, en els innovadors forns d’oli tèrmic STATIC refrac de GPG.

Aquesta elecció tecnològica ha estat clau en la seva evolució. “La constant millora dels processos, la seva mecanització i automatització, ens ha permès garantir la qualitat i regularitat del producte final, sense perdre l’esperit artesà i la tradició que seguim des dels nostres orígens”, expliquen des de l’empresa.
La instal·lació de dos forns d’oli tèrmic amb pedra refractària STATIC refrac, equipats amb carregador automàtic de càrrega total, ha estat un pas decisiu. Gràcies a aquesta avançada tecnologia de GPG, la panificadora pot assegurar una cocció perfecta en cada enfornada, mantenint l’essència artesanal que tant els caracteritza.
En Panificadora Marqués Felipe, la innovació no sols modernitza els processos, sinó que garanteix que la tradició continuï viva. Gràcies a la combinació de maquinària d’avantguarda i receptes tradicionals, aconsegueixen oferir un pa artesà amb gran personalitat i un sabor que perdura en el temps.